Med Microsoft 365 (tidligere Office 365) får du samlet alt på ett sted. Ved hjelp av Microsoft 365 får din bedrift bruke et sett av digitale verktøy (SharePoint, OneDrive, Outlook, Teams, m.fl.) som bidrar til at bedriften også får en bedre arbeidsflyt. Bedriftens ansatte bruker ofte mange timer på å lete etter informasjon. Når man regner tiden om til penger, blir det tydelig at det er mye å spare på å effektivisere og forenkle dokumenthåndteringen.
Hvorfor velge Microsoft 365:
Vi i Technet Consulting er opptatt av at din bedrift skal få en komplett løsning med felles retningslinjer for dokumenthåndtering som sørger for å samle data på ett sted. De digitale verktøy som inngår i skytjenesten danner en god distribusjonskanal for intern informasjon med regler og retningslinjer som en bedrift bør vite om. SharePoint, som er et av disse verktøyene, hjelper deg med å administrere og beskytte filene dine.
Vi har god erfaring med migrering til skyen, slik at det blir en enkel overgang for deg og dine ansatte. Vi hjelper dere å komme i gang på en effektiv måte.